fbpx

Blog.

Trendy w Social Media marketingu 2021

Rok 2020 był inny, nieprzewidywalny, przyniósł wiele wyzwań i nauczył nas, że nic nie jest pewne. Pewne natomiast jest to, iż spędziliśmy sporo czasu w mediach społecznościowych, w Internecie i sporo godzin jeszcze spędzimy. W związku z nową rzeczywistością i przenoszeniem “życia” oraz biznesów do Internetu, czeka nas w tym roku sporo zmian, dostosowania social

Najlepsze świąteczne kampanie 2020

Okres świąteczny w pełni, Święta Bożego Narodzenia już za kilka dni, wszędzie widać już świąteczne ozdoby, reklamy, słychać świąteczne piosenki. Dlatego przedstawiamy świąteczne reklamy, które szczególnie nam się spodobały w tym roku i chwyciły za serce. Zapraszam na świąteczne kampanie 2020! 1. Amazon – The Show Must Go On Zdecydowanie jedna z lepszy i wzruszających

Jakich postów nie dodawać na Facebooka?

Pewnie wiele razy już natrafiliście na informacje jakie treści publikować w social mediach, jakie są najbardziej angażujące posty i jak powinna wyglądać komunikacja z klientami. Jednak mało kto mówi jakich postów nie dodawać. Prowadząc profil firmowy można łatwo popełnić błąd, który sprawi, że nasze dotychczasowe działania będą nieefektywne. Są posty, których należy unikać. Poniżej przedstawiamy

Promocja Twojej firmy w sieci a Koronawirus

Obecna sytuacja jest trudna dla wszystkich, wszyscy to wiemy i nie ma sensu się rozpisywać co do tego. Wiele firm ucierpi lub już ucierpiało. Wiele firm, salonów, lokali jest zamknięta. Czy mimo to da się i w jaki sposób wykorzystać czas kwarantanny efektywnie, tak aby nie stracić klientów i aby było ich więcej? Dużo osób ostatnio

Trendy w social media marketingu w 2020

W marketingu i social mediach nieustannie coś się zmienia. Jakie będą trendy w social media marketingu w 2020 roku? Czy rozwój technologii i nowych serwisów będzie mieć znaczący wpływ na zmiany? Jakie wyzwania marketingowe czekają na nas w 2020 roku i na co należy zwrócić uwagę?  Wszystkiego dowiesz z mojego artykułu, zapraszam do zapoznania się

Jak się przygotować do świątecznej kampanii?

Okres przedświąteczny to świetna okazja do zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności firmy. Koniec listopada to ostatni moment na zaplanowanie działań i świątecznej kampanii. Wiele firm swoje kampanie planuje nawet już we wrześniu! Poznaj kilka sposobów na to jak się przygotować do świątecznej kampanii. Szał świątecznych zakupów zaczyna się już nawet w października. Już wtedy wiele osób

Social media dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych

Nie ma się co oszukiwać, że popularność social mediów wciąż rośnie. Obecność marki w nich to obecnie konieczność i podstawowy element marketingowej strategii. Faktem jest też, że zwiększa się popularność branży beauty. Rynek usług fryzjerskich i kosmetycznych najłatwiejszy nie jest, a konkurencja jest coraz większa. Jak się zatem wyróżnić i wykorzystać potencjał social media dla

Konferencja F8 – najważniejsze zmiany

Niedawno (30.04-1.05) miała miejsce konferencja Facebook Developer Conference F8. Podczas konferencji zapowiedziano sporo zamian głownie dotyczących samego Facebooka i Messengera. Zapowiadane zmiany mają poprawić jakość i ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu i komunikację między sobą. W tym artykule przygotowałam dla Ciebie zestawienie najważniejszych zmian i postanowień z konferencji F8 2019. Jest ich sporo. Tekst jest

Dlaczego warto mieć stronę internetową, nawet jeśli ma się małą firmę?

Wydawałoby się, że współcześnie każda firma posiada swoją stronę internetową i jest to oczywiste. Niestety, wciąż wiele osób uważa, że jej nie potrzebuje i nie jest przekonana aby to zmieniać. Prowadzisz z powodzeniem firmę i masz sporo klientów, a może prowadzisz małą firmę w dodatku stacjonarnie i zastanawiasz się czy warto mieć stronę internetową? Nadal

Responsive Web Design vs Adaptive Web Design – jakie są różnice?

Dzisiaj skupię się na opisaniu różnic między Responsive Web Design a Adaptive Web Design. Tworząc stronę w dzisiejszych czasach trzeba działać według pewnych standardów. Jednym z nich jest dostosowanie strony internetowej czy też sklepu internetowego do urządzeń mobilnych. Liczba odwiedzających strony internetowe korzystających ze smartfonów lub tabletów wzrasta. Oznacza to, że Twoja strona powinna się

E-mailowa etykieta, czyli jak poprawnie pisać maile?

E-maile to obecnie najpopularniejsza i najczęściej stosowana forma komunikacji pisemnej. Niezależnie od tego w jakim celu piszesz maila, czy w celu wysłania oferty, nawiązania współpracy, przesyłasz dokumenty rekrutacyjne – należy przestrzegać kilku reguł panujących w korespondencji oficjalnej.  Kultura osobista, grzeczność i profesjonalizm są cechami bardzo pożądanymi, także w komunikacji korespondencyjnej. Dlatego dzisiaj przedstawię Ci kilka

5 najlepszych aplikacji do edycji zdjęć

Na pewno prowadzisz na Facebooku lub Instagramie swój profil prywatny lub firmowy i pewnie zależy Ci na ładnych zdjęciach. Bądźmy szczerzy – nie ma czegoś takiego jak zdjęcie #nofilter (no dobra zdarzają się wyjątki), a większość pięknych zdjęć które przeglądamy na Instagramie nie są tylko zasługą filtrów tej aplikacji. Większość użytkowników coraz częściej korzysta z